پرونده #سند۲۰۳۰
قسمت دوم: #بررسی_انتقادی سند ۲۰۳۰ ???? سند آموزش ۲۰۳۰ یونسکو، بهعنوان پروژه جهانی یکسانسازی نظامهای آموزشی تدوین شده است.
.
???? پروژهای که پس از #برجام هستهای، بهعنوان پرژوه عملی #نفوذ_فرهنگی غرب در ایران و بهعنوان #برجام_فرهنگی از آن یاد شده است.
???? این پروژه توسط کارگروه ملی آموزش ۲۰۳۰، توسط #دولت_یازدهم با همکاری یونسکو تصویب و در اردیبهشت ۹۵ توسط دولت برای اجرا ابلاغ گردید.
.
???? نهیب رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر گلایه از #شورای_عالی_انقلاب_فرهنگی و تصویب و اجرای بیسر و صدای آن، گفتمان جدیدی در این عرصه و بیان چالشها و ناسازگاری اینگونه اسناد بیناللملی با آموزههای دینی و معارف ناب اهلبیت (ع)، شکل گرفت.
.
???? پذیرش این سند دارای پیامدهایی است از جمله:
???? پذیرش سند به عنوان #سند_بالادستی در کشور.
???? پذیرش #سلطه_فرهنگی غرب.
???? حذف بسیاری از #ارزشهای_دینی از متون آموزشی.
???? پذیرش رسمی سلطه غرب در ارکان #نظام_اسلامی.
???? تعارض سند با مبانی #اندیشه_اسلامی.
???? چالشهای حقوقی و امنیتی.
???? تعارض با فلسفه تشکیل #حکومت_اسلامی.
#ادامه_دارد
#تنویر
@tanwir_ir