وقتی «ترور مشروع» را «آزادی بیان» جا می‌زنند

تصوف سکولار، گنابادیه، وحید بهشتی، در تی وی، حمله به ایران

 

پاسخی به فرافکنی رسانه درویشی–صهیونیستی دُرتی‌وی

رسانه وابسته به فرقه درویشی–صهیونیستی مصطفی آزمایش، در واکنش به گزارش تحلیلی بنده درباره کمپ لندن، با فرافکنی و مظلوم‌نمایی، تلاش کرده تا یک کمپ جنگ‌طلب را در پوشش «اعتراض مدنی» معرفی کند.

در حالی که مواضع افراطی این گروهک به‌صورت مستند در آرشیوها ثبت شده، خود آنان نیز بارها صراحتاً بر گفتمان رادیکال و خشونت‌طلبانه‌شان تأکید کرده‌اند.

وقتی «ترور مشروع» را «آزادی بیان» جا می‌زنند وقتی «ترور مشروع» را «آزادی بیان» جا می‌زنند وقتی «ترور مشروع» را «آزادی بیان» جا می‌زنند

 شهادت از زبان خودشان:
وحید بهشتی، بیش از دو سال است مقابل وزارت خارجه انگلستان کمپ زده و می‌گوید:
ما در جنگی تمام‌عیار [علیه ایران] هستیم و باید تابع قوانین جنگی باشیم.
از همین جمله، عبارت کلیدی «ترور مشروع ذیل دفاع مشروع» بیرون آمده است.

آیا کسی که خود را در وضعیت جنگی می‌بیند و «ترور» را مشروع می‌داند، مصداق آزادی‌خواهی است؟ این، نقض آشکار همان حقوق بشری‌ست که ادعای دفاع از آن دارند.

پوشش نظامی و ادبیات تهییجی او، گویای رویکردی جنگ‌طلبانه است. چگونه فردی بی‌اطلاع از سیاست، دعوت به ترور می‌کند و مدعی قانون‌گرایی هم هست؟

تشکلی برای آشوب، نه احیای قانون:
نام‌هایی مانند «جبهه احیای قانون» نمی‌تواند واقعیت این پروژه را پنهان کند. آنچه در کمپ لندن می‌گذرد، ترکیبی از عملیات روانی، تحریک علیه تمامیت ارضی، و بی‌ثبات‌سازی ایران است؛ آن‌هم در حالی که این جریان حتی در میان اپوزیسیون نیز منزوی است.

دولت انگلستان باید پاسخ دهد:

* چگونه کمپ افراطی، تجزیه‌طلب و مشوق ترور، درست مقابل وزارت خارجه‌اش، با ژست حقوق بشر فعال مانده است؟

* چرا پلیسی که با تجمع‌های عادی برخورد می‌کند، در برابر این پایگاه جنگ‌طلبی سکوت کرده است؟

وقتی «ترور مشروع» را «آزادی بیان» جا می‌زنند وقتی «ترور مشروع» را «آزادی بیان» جا می‌زنند وقتی «ترور مشروع» را «آزادی بیان» جا می‌زنند

 کلیشه صهیونیستی در لباس درویشی:
در رسانه این فرقه، هر نقدی به یک عنصر افراطی، معادل «تهدید به حذف فیزیکی» تلقی می‌شود؛ دقیقاً همان کلیشه‌ای که رسانه‌های صهیونیستی دنبال می‌کنند: قاتل را مظلوم جلوه دادن و قربانی را متهم کردن.

لکه ننگ بر دامان تصوف:
این کمپ و عناصر صوفی‌نمای آن، لکه ننگی بر دامان تصوف و چالشی برای مفهوم «صلحِ کل متصوفه» هستند. پیام‌شان نه عرفان است و نه سلوک، بلکه خشونت، ترور و وطن‌فروشی است.

پیروان طریقت نعمت‌اللهی سلطانعلیشاهی امروز در آزمونی تاریخی‌اند. اکنون زمان آن است که با صراحت، از این جریان رادیکال اعلام برائت کنند تا نام تصوف بازیچه سیاست و خشونت نماند.

پاسخ دُرتی‌وی: گریه‌نامه‌ای بزدلانه:
پاسخ این رسانه نه تحلیلی مستند، بلکه ترکیبی بود از تحریف، فحاشی و مظلوم‌نمایی.
آیا بهتر نیست رسانه دُرتی‌وی نسبت خود را با این اقدامات به‌صراحت اعلام کند؟

* دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی
* تبلیغ ترور و بمباران ایران
* تحریک برای حذف رهبران مذهبی، فرماندهان و دانشمندان کشور
* ترویج تجزیه‌طلبی در لباس اعتراض مدنی

وقتی «ترور مشروع» را «آزادی بیان» جا می‌زنند وقتی «ترور مشروع» را «آزادی بیان» جا می‌زنند وقتی «ترور مشروع» را «آزادی بیان» جا می‌زنند

و پرسش پایانی از دیگر اعضای گروهک آزمایش:
آیا شما نیز با این مسیر جنگ‌طلبانه، تروریستی، تجزیه‌طلبانه و ضد ایرانی وحید بهشتی (با نام حقیقی سید محمدجعفر بهشتی کاشانی بروجردی) همراه‌ و هم‌نظر‌ید؟
یا هنوز اندکی از هویت ملی و غیرت دینی در وجودتان باقی مانده است؟

نویسنده: حجت الاسلام عبدالرحیم بیرانوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *