فریبکاری ساسی‌مانکن: ۲۵۰هزار فالوئر از میان کاربران مذهبی به صفحه‌اش اضافه کرد

فریبکاری ساسی‌مانکن، استقبال کاربران مذهبی از تغییرات هنرمندان، تأثیر ویدئوهای جنجالی بر شهرت سلبریتی ها

در روزهای اخیر، ساسی‌مانکن پست‌هایی راجع به پشیمانی و توبه خود منتشر کرده است. او در یکی از این مطالب اقدام به ریختن مشروب در سرویس بهداشتی کرده و در پست دیگر، کلیپی با عنوان «توبه» منتشر کرده است.

بررسی صفحه اینستاگرام او نشان می‌دهد که این دو ویدئو، پربازدیدترین ویدئوهای اینستاگرامی ساسی‌مانکن بوده است؛ به‌نحوی که ویدئوکلیپ «توبه» از دو ویدئوکلیپ جنجالی سال‌های گذشته او با عنوان «برادران لیلا» و «تهران توکیو» ۱۶ میلیون بار بیشتر دیده شده است.

این تفاوت عدد نشان می‌دهد که افرادی این ویدئوها را دیده‌اند که احتمالاً تا پیش از آن هیچ‌گاه صفحه او را ندیده بودند. در این پست‌ها کامنت‌های فراوانی در استقبال از توبه او دیده می‌شود.

اما با انتشار ویدئوی جدید او، مشخص شد که در این مطالب فریبکاری شده و خبری از توبه نیست. داده‌ها نشان می‌دهد که به‌دنبال این ویدئوها، که احتمالاً منجر به جذب کاربران نسبتا مذهبی اینستاگرام شده، حدود ۲۵۰ هزار کاربر به دنبال‌کنندگان او اضافه شده است.

تصویر مرتبط:

فریبکاری ساسی‌مانکن: ۲۵۰هزار فالوئر از میان کاربران مذهبی به صفحه‌اش اضافه کرد

پیشنهاد خواندنی  حمید قره‌حسنلو؛ از مشارکت در قتل تا صدور بیانیه‌های براندازانه از زندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *