ذهن‌آگاهی یا ذهن‌فروشی؟ پشت پرده صنعت مدیتیشن

معنویت بدون دین، مدیتیشن، مایندفولنس

در عصر حاضر، مفاهیم مدیتیشن و ذهن‌آگاهی با فاصله‌گیری از ریشه‌های اصیل خود، به محصولات تجاری و پرزرق‌وبرق تبدیل شده‌اند.
نسخه‌های بازاری این آموزه‌ها، بیش از آنکه در خدمت رشد درونی باشند، در جهت ایجاد نیازهای کاذب و مصرف‌گرایی عمل می‌کنند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *